ΤΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ - Αξίες είναι οι ιδιότητες οι οποίες όσο περισσότερο αναδεικνύονται από το άνθρωπο τόσο περισσότερο τον τοποθετούν στην μεσότητα - 1.ΛΟΓΙΚΗ είναι το μέσον το οποίο οδηγεί στην νόηση η οποία αποδέχεται το ορθόν και τo υπαρκτόν αποκλειστικά μόνο μέσω της αποδεικτικής διεργασίας 2.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ η οποία θέτει τον άνθρωπο σε απεριόριστη και διαρκή Δυνατότητα δυναμικής, και πρωτίστως βουληματικής πορείας προς την αναζήτηση και εφαρμογή από μέρους του αρχών με την μεγαλύτερη κατά το δυνατόν νομοτελειακή προσέγγιση 3.ΑΡΕΤΗ είναι γνωσιακή υπεροχή η οποία αποτυπώνεται σε όλες τις εκδηλώσεις και αποφάσεις, χωρίς το ίδιον όφελος ή η έπαρση να είναι το κίνητρο 4.ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ως μέσον για την απόδοση διανεμητικά , διορθωτικά ή και με αμοιβαιότητα του δικαίου 5.ΙΣΟΤΗΣ είναι η επακριβώς παροχή ίσων ευκαιριών προς όλους τους πολίτες χωρίς καμία διάκριση , η αξιοποίηση των ευκαιριών όμως εξαρτάται απο τόν καθένα πολίτη ξεχωριστά 6.ΑΦΘΟΝΙΑ είναι η επάρκεια παροχής υλικών και πνευματικών αγαθών καθώς και ευκαιριών προς όλους τους πολίτες ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποφυγή φθόνου 7.ΑΛΗΘΕΙΑ είναι η έξοδος από την οντολογική λήθη και η ταύτιση της νοητικής λειτουργίας με το υπαρκτό 8.ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ είναι οτιδήποτε διαπερνώντας μέσα από τις αισθήσεις μας καλύπτει την ευαισθησία που έχουμε έμφυτη μέσα μας 9.ΑΡΜΟΝΙΑ η σύγκλιση, η αρμογή , η σύνδεση διαφορετικών , ή αντιθέτων σε ένα σύνολο με ευρυθμία, ορθή αναλογία και τέλεια συναρμογή 10.ΑΝΔΡΕΙΑ «Ανδρεία εστί έξις ψυχής ακίνητος υπό φόβου, επιστήμη των κατά πόλεμον πραγμάτων, θάρσος πολεμικόν, εγκράτεια ψυχής προς τα φοβερά και δεινά, τόλμη υπηρετική φρονήσεως, ευθαρσία επί θανάτου προσδοκίας, έξις διαφυλακτική λογισμών ορθών εν κινδύνοις» 11.ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ η πορεία και ο τελικός προορισμός της πορείας του ανθρώπου όταν ταυτίζονται με τον λόγο( σκοπό ) της ύπαρξης του 12.ΓΝΩΘΙ ΣΕΑΥΤΟΝ Η αυτογνωσία μας για το ποιοι είμαστε από που προερχόμαστε σε ποιό σχέδιο εντασσόμαστε και ποιο προορισμό έχουμε.

Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ

 

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΟΙ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ

 Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 

ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΩΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ

ΘΕΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ

 ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ

 ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι, ΟΛΩΝ ΤΩΝ

ΘΕΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ

ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.

Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΡΑ, ΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΟΛΙΚΩΝ

 ΟΛΟΤΗΤΩΝ ΤΡΙΑΔΩΝ

ΜΟΝΑΔΩΝ Ι ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ

 ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΟΥΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ

9 ΕΝΝΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ

9 ΕΝΝΕΑ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΩΣ

ΑΠΟΛΥΤΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ

ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ

ΙΣΟΖΥΓΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΕ

ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ

ΤΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ

 ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΟΝΟΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ

ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ

ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ

ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ

ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

 ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ

ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.

ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ 3 ΤΡΕΙΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ

ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ, ΕΝΩ Η

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΚΑΙ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ

ΠΑΝΙΕΡΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ.

ΤΗΝ 1Η ΠΡΩΤΗ ΟΨΗ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

 ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΝ

ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι

ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΑΡΧΙΚΗΣ

ΑΡΧΗΣ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ

ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ

ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ

ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΟΥ

ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ,

ΔΗΛΑΔΗ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ

 ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΩΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.

ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ, Ο

ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι, 1 ΕΝΑ

ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ, 1 ΕΝΑ ΣΩΜΑ, ΤΡΙΑΔΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι 1 ΕΝΑ



ΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΟΛΟΤΗΤΑ

 ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ

ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ, ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ Ι ΤΗΣ

ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ

ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΥ.

ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΟΥΣ. ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ

ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ

ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ. ΑΡΑ, Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ

 ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΩΣ.

ΑΡΑ, Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΙΚΗ

 ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ

ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ 1 ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ

ΠΑΝΙΕΡΗ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ.


Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΘΕΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ

 ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ

ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΧΡΟΝΟΣ-ΝΟΥΣ-ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΟΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣ ΟΛΙΚΟΣ ΝΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ

ΘΕΙΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ 

ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ

ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.

 ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ

ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΜΕΡΙΣΤΟΣ ΟΛΙΚΟΣ ΝΟΥΣ,

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ.

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΥΤΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΤΟΥ

ΑΠΕΙΡΟΥ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΝΟΥ.

ΑΡΑ, Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 1 ΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ

ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΕΙΟ

 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΩΣ.

ΑΡΑ, Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΝΟΥΣ-

ΧΡΟΝΟΣ-ΦΩΣ.


ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΡΙΑΔΙΚΗ

 ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ

ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΜΕΡΙΣΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΝΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ

ΤΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ.


Η ΕΠΟΜΕΝΗ 3 ΤΡΙΤΗ

 ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΡΙΑΔΑ

ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ

ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΟΠΟΥ ΤΟ

ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΑΥΤΟΝ

ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ.

«ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΡΟΝΟ 1 ΕΝΑ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ».

ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ

 ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ. ΤΟ ΦΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ

ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΝΟΥ.

«ΔΗΛΑΔΗ, ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ ΤΟΝ ΝΟΥ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο

ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ».

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΕΙΡΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ

ΘΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ

ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ

 ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ

ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ

 ΜΟΝΑΔΑΣ Ι ΤΗΣ 9 ΕΝΝΕΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ

ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ-ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ-ΜΑΩΝΑ

ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ ΜΑΩΝΑ

ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ

ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡΜΗΧΑΝΗΣΜΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ

1ος ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ
2ος ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ "ΧΕΟΠΑ"
3ος ΜΑΩΝΑ "ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟ ΜΑΤΣΟΥ-ΠΙΤΣΟΥ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ